Ga naar inhoud

Mechanisch toetsenbord Hulp nodig !

Aanbevolen berichten

Hoi, Als vrije tijd spendeer ik tijd op World of warcraft. Maar ik heb nu een gewoon standaard plastieken toetsenbord, en ik ben nu teweten gekomen dat mechanische toetsenborden beter zijn om te gamen.

Ik heb er nu dus één gevonden: De naam is Noppo choc mini MX Red cherry key. Maar deze toetsenborden zijn als QWERTY En niet AZERTY. Is er een manier Om dit van QWERTY naar AZERTY te veranderen ? En als dit niet lukt weet er iemand of een website waar je zo een mini mechanisch toetsenbord kan kopen? Ik ga even een foto plaatsen. Het probleem is natuurlijk ook dat ik deze toetsenbord via internet bestel via ebay en moet van China komen.

post-38315-1417705256,847_thumb.jpg

Enige suggesties? Danku

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de knop "contact member" op eBay kan je deze vraag rechtstreeks aan de verkoper stellen...hij is het best geplaatst om info over zijn product te geven, niet ?...:hmmmm:

Normaliter kan je van QWERTY naar AZERTY (en omgekeerd) switchen door de toetsencombinatie ALT + linker SHIFT-toets, maar of dit ook zo is bij een Noppoo Choc Mini NKRO Mechanical Keyboard Cherry MX Red ? ? ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.