Ga naar inhoud

Systeemherstel

bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist mijn vraag over systeemherstel afgesloten , en kan het niet weer heropenen .

Want ik heb toch nog een vraag , nl. ik wil verder terug gaan naar een herstel als wat ik voorgeschoteld krijg .

Dat vind ik een beetje te ,,dichtbij ,,

Wat ik graag zou willen , dat ik zelf een datum aan kan geven van een paar maanden /jaren eerder .

Dat zou voor mijn computer geen probleem zijn , ik bedoel met iets kwijt raken o.i.d.

Als ik het doe zoals jullie aangeven , dan heb ik 2 herstelpunten

Als ik nog meer aanklik dan krijg ik er 6 , maar dat is allemaal in december 2012

post-13661-1417705257,6782_thumb.jpg

post-13661-1417705257,7278_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je berichten zijn samengevoegd: het topic was nog niet afgesloten en door telkens nieuwe topics te openen verliest iedereen het overzicht.

Je kan niet verder terug in de tijd dan 25/12/12.

Omwille van welke problemen wil je een systeemherstel uitvoeren ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wordt lastig , want het gaat om het openen van gedownloade boeken , en daar kan/mag ik jullie niet meet lastig vallen .

Dus dacht ik zover terug te gaan met herstel , dat het dan weer goed zou zijn ,

Want het was wel altijd goed tot een hele tijd terug , dus vandaar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wordt lastig , want het gaat om het openen van gedownloade boeken , en daar kan/mag ik jullie niet meet lastig vallen .

Klopt, gezien de forumregels.

Je kan overwegen (naar de toekomst toe) om op regelmatige tijdstippen een volledige systeemkopie te maken...je kan dan altijd weer teruggaan in de tijd door het terugzetten van zo'n systeemkopie.

Een andere optie is het overwegen om de grootte van de schijfruimte die Windows voorziet voor systeemherstel aan te passen.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een maandelijkse systeemkopie op een externe harde schijf...beter nog: op twee verschillende externe harde schijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.