Ga naar inhoud

Alternatief kabel

Aanbevolen berichten

Geachte helper,

Ik moet voor mijn router een kabeltje kopen zodat die verbonden is met het internet en die weer kan uitzenden, dit heeft NETGEAR mij uitgelegd. Nu is mijn vraag of er een alternatief is voor dat kabeltje, ik dacht zelf aan in plaats van dat draadje tussen de 2 kopjes :

71d1c115f61fdf5066318975e983d831ffff.jpg

van de draad (om het zo maar te zeggen) een zendertje aan beide uiteindes, dat je toch ipv kabel draadloos kan, terwijl een computer of router een kabeltje vereist... Begrijpt u het nog?

Maar mijn vraag is dus of dat bestaat, en hoe dat heet, en welke u aanraad!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, juist omdat ik het draadloze gebied wilde uitbreidden, heb ik een range extender gekocht. Alleen nu blijkt dat mijn versie niet draadloos van de router of modem, die het oude netwerk uitzond, een nieuw signaal kan uitzenden. Mijn range extender moet op zijn minst verbonden zijn met het internet door een kabel, en draadloos is niet mogelijk. Dus ik moet dan maar een lang kabeltje kopen zodat ik mijn netwerk dan enigszins uitbreid. Nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.