Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Volgend probleem stelt zich met het telenet security pack. Wanneer ik deze download en daarna op uitvoeren druk blijkt dat er slechts 20mb van de ongeveer 400mb wordt uitgevoerd. Dus een reeks applicaties worden niet uitgevoerd of gedownload.Met als gevolg dat de virus scanner dus niet werkt. Bij contact opname met telenet zou de computer aan alle vereisten moeten voldoen(xp pack3) en zeggen zij dat er in Windows zelf iets mis loopt. Volgende zaken heb ik reeds nagekeken:

-online virus scanner laten lopen geen spy ware of mail ware gevonden.

-geen andere virus scanners aanwezig op de computer

-appremover gedownload om rest bestanden te verwijderen

-cc cleaner register laten scannen

-windows fire wall afgezet

Ik hoop dat bovenstaande informatie voldoende is om jullie te informeren. Heb zelf jammerlijk genoeg maar beperkte computer kennis:embarassed: en hopelijk kunnen jullie me via deze weg verder helpen. Alvast bedankt op voorhand iedereen, met vriendelijke groeten

Jef.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kan je de installatie voltooien, want je vermeld enkel dat de scanner niet werkt?

Bedoel je dat er maar 20MB gedwonload wordt van de 400MB?

Krijg je bij de download de keuze tussen uitvoeren en opslaan? Kies dan opslaan.

Als het bestand volledig gedownload is ga je pas naar de locatie waar het bestand naar gedownload is en klik er dan op om te installeren.

Enkele nuttige links:

http://klantenservice.telenet.be/content/is-mijn-computer-geschikt-voor-telenet-security-pack

http://klantenservice.telenet.be/content/hoe-telenet-security-pack-installeren

Geplaatst:

Hallo Clarkie,

Ik kan inderdaad naar de locatie gaan waar het bestand is gedownload. Hier krijg ik de enkel de keuze uitvoeren, wanneer ik dit doe wordt het bestand onder c:program files weg geschreven. Dit bestand bevat echter maar 20mb terwijl dit normaal ongeveer 400mb zou moeten zijn. Ook ontbreken er in dit bestand enkele applicaties. Dat het bestand 400mb moet zijn en enkele applicaties ontbreekt heb ik kunnen bekijken op een computer van een collega die ook het security pack heeft.

Geplaatst:
Hallo Clarkie,

Ik kan inderdaad naar de locatie gaan waar het bestand is gedownload. Hier krijg ik de enkel de keuze uitvoeren, wanneer ik dit doe wordt het bestand onder c:program files weg geschreven. Dit bestand bevat echter maar 20mb terwijl dit normaal ongeveer 400mb zou moeten zijn. Ook ontbreken er in dit bestand enkele applicaties. Dat het bestand 400mb moet zijn en enkele applicaties ontbreekt heb ik kunnen bekijken op een computer van een collega die ook het security pack heeft.

Hebben we het hier dan over de downloadgrootte van het bestand voor installatie of over een map in de verkenner na installatie?

Reeds in mijn vorig bericht gevraagd kan je de installatie probleemloos uitvoeren?

Had je deze link uit mijn vorig bericht reeds doorgenomen en eventueel uitgevoerd?

Geplaatst:

De beide links heb ik uitgeprobeerd zonder resultaat. Ik heb het over de map (20mb) die op de harde schijf wordt weggeschreven en die je dan ook terug vind onder configuratie scherm software.

Geplaatst:

Op de vraag of de installatie zonder problemen is verlopen kwam geen antwoord.

Is de installatie uitgevoerd zoals in link 1?

Heb je het deactiveren van de software uitgevoerd en een nieuwe download uitgevoerd-> zie link 2.

Heb je nog andere problemen op je PC zoals traagheid of ....?

Had je voor de aanschaf van het telenet security pack een ander antiviruspakket en welk?

Geplaatst:

De installatie wordt uitgevoerd volgens de link die je opgaf tot op het moment dat men vraagt om de computer terug op te starten. Wanneer ik dit gedaan heb zou ik normaal gezien een telenet security pack icoon moeten krijgen maar dit is niet het geval. Enkel het bestand (20mb)op de harde schijf is te zien en dus geen icoon op het bureaublad. Ook wanneer ik alles terug deactiveer gebeurd er hetzelfde nadien. Vroeger stond er inderdaad nog een andere scanner op van Norton maar ook deze is volledig verwijderd. Voor de rest werkt de computer prima.

Geplaatst:

Volgens de handleiding is de installatie nog niet voltooid na het opstarten.

Door op het icoon te klikken op het bureaublad na het heropstarten zou je de installatie moeten verder zetten, maar bij jouw is er dus geen snelkoppeling. :hmpf:

Onderstaande kan je dus niet uitvoeren?

post-23245-1417705260,2717_thumb.png

Heb je al eens geprobeerd via een andere browser (recentste versie) die je als standaard zet?

Heeft die collega toevallig nog dat bewuste icoon op zijn pc staan, dan zou je kunnen kijken naar welke locatie die snelkoppeling verwijst.

Geplaatst:

Ondertussen is het me wel gelukt:-) volgens procedure van telenet het icoontje op het bureau blad te krijgen . Echter wanneer ik op het icoontje druk gebeurd er nog altijd niets. Als ik naar eigenschappen van het icoon kijk krijg ik als doel "C:\Program Files\Telenet Security Pack\trigger.exe" --open-launchpad --operator-id 44163. . Als ik op eigenschappen klik staat er volgende beschrijving bij het trigger mapje weergegeven: F-Secure Service Enabler GUI Launcher. Ik heb het reeds met google chrome,firefox en internet exe. geprobeerd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.