Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb ondertussen het gratis proefpakket van de avg virusscanner gedownload en uitgevoerd. Dit alles zonder problemen en perfecte werking, ook wordt deze herkent door windows. Zou het nu echt kunnen dat het probleem bij telenet zelf ligt, ik dacht dat dit dezelfde software was voor alle telenet klanten. dit is toch wel zeer raar???

Geplaatst:

Het Telenet Security Pack is eigenlijk het AV-programma F-Secure ... en is inderdaad hetzelfde voor alle Telenetklanten die dit wensen te nemen. Vreemd dat dit bij jou niet te installeren valt. In welke vorm heb je dit gekregen: op CD, DVD of on-line ?

Geplaatst:

Ik heb dit zoals de meeste mensen denk ik gewoon on-line gedownload. Ik vraag mij af of er geen andere mensen zijn dit probleem met het security pack ook hebben. Ik vindt het ook raar dat het avg programma zelfs geen conflict geeft met de nog aanwezige folder op de c-schijf van het security pack. Dit wil toch echt zeggen dat het programma van security pack niets doet. Als er echt geen andere oplossing is kan ik natuurlijk het avg pakket aankopen i.p.v. het security pack, want zoals ik reeds eerder zij werkt de computer voor de rest prima.

Geplaatst:

Het lijkt me niet logisch dat een pakket van je provider (Telenet) niet werkt en dat je dan zelf een ander pakket zou aanschaffen. Zou toch nog eens bij Telenet aandringen om te bekijken wat er eventueel mis is en je (mogelijk alternatieve) downloads te bezorgen of het AV-programma op een andere drager te leveren vóór je tot aankoop van AVG of ander programma overgaat.

Bovendien: AVG is ook als gratis programma te downloaden. Hoef je niet echt de betalende versie van te nemen. Maar dat is uiteraard eigen keuze.

Geplaatst:

Ik heb de vraag aan telenet nogmaals gesteld om het probleem te bekijken. Men zal mij binnen de 5 werkdagen contacteren. Ik laat jullie uiteraard nog wel iets weten wat zij hierop zullen zeggen.

Geplaatst:

Hallo Jeft,

Ben ook een telenet gebruiker en heb jaren geleden,zowel voor mij als mijn echtgenote,getracht telenet security te gebruiken.Resultaat : een brok ellende voor ons beiden(elk een aparte laptop) foutmeldingen,trage pc's ,enz.:thumpdown:

Alles eraf gegooid,avast erop en de windows firewall en sindsdien loopt alles gesmeerd!

Het is niet de bedoeling om de helpers hun denkwerk ier te doorkruisen maar enkel om mijn ondervinding met die telenetsecurityrommel te delen.Er zullen er nog zijn die hiermee problemen hebben gehad!

Vriendelijke groeten.

Correos.;-)

PS.Voor de rest ben 'k tevreden van het hele telenetgebeuren.:top:

Geplaatst:
Het is niet de bedoeling om de helpers hun denkwerk ier te doorkruisen maar enkel om mijn ondervinding met die telenetsecurityrommel te delen.Er zullen er nog zijn die hiermee problemen hebben gehad
Absoluut geen probleem, Correos. Het is zelfs héél interessant dat een gebruiker van het product zelf, zijn bevindingen hier meedeelt. Daar doorkruis je helemaal niets mee, je levert integendeel extra bruikbare informatie voor de vragensteller én andere forumgebruikers :top:
Geplaatst:

Hallo iedereen,

Heb ondertussen een reactie gekregen van telenet met het volgende citaat:Indien er restanten van anti-virus en spyware programma's op uw pc zijn overgebleven en kan dat als gevolg hebben dat het onmogelijk is om het Security pack te installeren. Bij het downloaden van het Security pack is het mogelijk dat de grootte maar 20 megabyte bedraagt, de rest wordt tijdens het installatie proces verder gedownload en geinstaleerd.

Hetgeen telenet dus zegt over de restanten van anti virus en spyware hebben we wel degelijk weggewerkt, en kan dit dus niet meer de oorzaak zijn. Zoals Correos zegt ben ik inderdaad voor de rest ook wel tevreden van telenet maar zal het security pack voor mij dus voor een onbekende reden niet werken. Ik zal dus waarschijnlijk met de AVG scanner verder werken. Wat de kostprijs van AVG pakket bedraagt komt dit ongeveer op hetzelfde neer als van telenet en hiervoor moet ik het dus niet laten.

Verder wil ik iedereen hier bedanken voor de geboden hulp en de reacties, zelfs voor iemand met beperkte kennis van het computer gebruik kon ik alles vlotjes uitvoeren wat Kape voorstelde. Deze site is dus een geweldig concept, ik heb veel bijgeleerd en alles wordt duidelijk uitgelegd. Nogmaals bedankt iedereen en doe zo verder met het goede werk, dit topic mag voor mij dan afgesloten worden. Met vriendelijke groeten JefT.

Geplaatst:

Bedankt om de reactie van Telenet te vermelden.

Je mag dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.