Ga naar inhoud

probleem met configuratie nieuw accunt in outlook

jupi

Aanbevolen berichten

Hallo,

bij het configureren van mijn nieuwe account in outlook krijg ik voortdurend volgende fout bij het testen van de account:

testemailbericht verzenden. De opgegeven serverisgevonden maar er is geen antwoord van de server ontvangen. Controleer de poort en de ssl gegevens.

De windows versie is windows 7 service pack 1 en outlook 2003, e-mail account van telenet.

Bij het testen lukken de eerste 3 stappen maar de laatste niet.

Kan iemand helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

met deze standaard instellingen lukt het niet. Ik krijg steeds bovenvermelde melding.

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar op deze laptop installeerde ik onlangs service pack 1 en van toen af aan werkt de windows mail niet meer. Daarom configureer ik een account in outlook en nu heb ik dit probleem.

Kan iemand helpen?

Hartelijk dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

het is niet mijn bedoeling om hier te gaan prakken of ongeduldig te zijn maar misschien is het ookk niet onbelangrijk om te weten dat dit mijn laptop niet is en dat ik deze configuraite bij mij thuis en dus geen telenet verbinding gebruik maar mijn eigen netwerkverbinding. Kan dit een rol spelen?

Dit wou ik toch ook nog even melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste internet providers laten niet toe dat je email stuurt via een andere verbinding dan die van hen. Dat is waarschijnlijk het probleem hier. Je kan het omzeilen door webmail te gebruiken als je op verplaatsing bent of een abonnement te nemen op een onafhankelijke SMTP server zoals dyndns die aanbiedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.