Ga naar inhoud

Mijn mobiele internet werkt niet/niet goed zonder wifi

G1971

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn Sony Xperia S. Sinds een aantal weken werkt mijn internet niet meer goed, de verbinding valt weg (wifi doet het wel). Ik ben bij de Telfort winkel langsgeweest en die hebben mijn simkaart getest in een zelfde telefoon en daar werkte het wel meteen, het ligt dus niet aan mijn simkaart/Telfort.

Na wat gegoogeld te hebben schijnt dit probleem vaker voor te komen bij de Xperia S maar een oplossing kan ik niet vinden. De oplossing om de telefoon aan en uit te zetten werkt maar heel even.

De instellingen staan zoals op de Telfort site vermeld staan dus daar ligt het niet aan, em heb een internetabb.van 1GB dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb deze telefoon sinds september en meteen de update naar Android 4.0.4, buildnummer: 6.1.A.2.45 gedaan.

Weet nu eerlijk gezegd niet meer wat ik aan dit gruwelijk irritante probleem kan doen. Weet iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.