Ga naar inhoud

Windows 7 Professional, Computer formatteren en Windows opnieuw installeren zonder cd

Miitch

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik zou graag mijn HP elitebook 8740w eens grondig uitkuisen door hem te formatteren en windows 7 pro opnieuw te installeren, ik heb echter geen dvd of dergelijke bijgekregen bij aankoop (heb hem destijds via school aangekocht).

Dit lukt me echter niet. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Het besturingssysteem is Windows 7 Professional.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb dus een hp HP recovery gedaan, midden in de recovery, geeft de computer een error en valt de computer uit. Ik kan windows niet meer opstarten. Ik heb nu windows professional geinstalleerd(via zelfgebrande dvd) dit mijn alles leek te lukken maar het ene probleem ik nu heb is dat windows mijn drivers niet opzoekt en installeert? Dit zou normaal toch vanzelf moeten gebeuren? Mijn computer wordt plots ook zeer rap zeer warm zonder ik zware programma's uitvoer. Kan iemand mij helpen aub?

Mvg,

Mitch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van waar is de geïnstalleerde Windows 7 Professional afkomstig ?...

Destijds was windows geinstalleerd en moest het online geactiveerd worden.

(Op sticker op computer staat er ook Windows 7 Pro OA(Online Activation)

De zelfgebrande versie heb ik hier gevonden: How to Install Windows 7 Without the Disc | PCWorld

Ik kan ook ook geen enkele manier meer in mijn HP recovery terecht komen.

Grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

OA staat voor Original Equipment Manufacturer (OEM) Activation: voor deze Windows versies zijn er dus geen installatiemedia voorzien, maar is er de hersteloptie...indien deze niet meer werkt kan je eventueel van een (geleende) ORIGINELE Windows installatieschijf gebruik maken om je Windows te (laten) herinstalleren of de laptop binnenbrengen bij een PC-hersteller.

Met een gedownloade Windowsinstallatieschijf (tenzij van een online Windows bestelling bij Microsoft zelf) begeef je je in de illegaliteit en als forum mogen/willen/kunnen we dan ook geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

We sluiten dit topic dan ook hier af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.