Ga naar inhoud

Niet geïmpleteerd

m.franken

Aanbevolen berichten

Na het installeren van een nieuw programma kreeg ik een foutmelding dat er iets verkeerd was gegaan.

Ik heb het programma weer verwijderd en daarna voor de zekerheid een systeemherstel uitgevoerd.

Als ik nu in microsoft outlook 2007 op "verzenden en ontvangen" klik krijg ik de melding "niet geïmpleteerd ?!?

Wat betekent dit? En hoe kan het worden opgelost? Want ik kan geen emails binnenhalen :-(

vr.gr.

Marij

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1) De foutmelding heette "niet geïmplementeerd" natuurlijk xD

2) Ik was voorbarig met de melding dat het probleem is opgelost.

Ik ontdekte later dat ik nog veel meer problemen gekregen heb. Waarschijnlijk door het uitvoeren van het systeemherstel !?!

Het probleem met outlook heb ik opgelost door de configuratie van outlook 2007 te laten uitvoeren.

Waarom dat nodig was heb ik niet begrepen, want voorheen heb ik die melding nooit gehad.

De volgende problemen die ik nu tegen kom:

1) Internet explorer blijkt verdwenen te zien. Zie afb.

post-21939-1417705265,2324_thumb.jpg

2) Ook andere programma's. Zie afb bij snelkoppelingen:

post-21939-1417705265,2563_thumb.jpg

3) Bij het willen openen van een word of excelbestand wordt naar de installatie CD gevraagd wat anders nooit voorkomt:

post-21939-1417705265,276_thumb.jpg

post-21939-1417705265,2958_thumb.jpg

Hoe zou dit komen?

Kan ik het uitgevoerde systeemherstel nu nog ongedaan maken?

Zoniet, hoe los ik dit dan allemaal op?

Er kan natuurlijk nog veel meer fout zijn gedaan wat ik nog niet ontdekt hebt :embarassed:

- - - Updated - - -

aangepast door m.franken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen een systeemherstel teruggezet van voor alle hierboven aangegegeven handelingen. Dit keer was het 't laatste herstelpunt dat er was. Het heeft niets opgeleverd. Ik heb alleen nog meer programma's ontdekt die het nu niet meer doen.

Please help me !! Wat moet ik nou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, je bedoelt waarschijnlijk dit?

post-21939-1417705265,992_thumb.jpg

De snelkoppelingen op het bureaublad zien er weer gewoon uit. Maar toch werken de meesten niet.

Ook kan ik sommige programma's nu WEL openen, maar als ik iets erin wil uitvoeren komt er een melding dat een bestand niet gevonden kan worden.

Microsoft outlook geeft weer de melding "niet geïmplementeerd", maar geeft niet de mogelijkheid om te configureren, waarmee het een vorige keer weer in orde kwam.

IE doet het weer goed.

- - - Updated - - -

Kan dit iets te maken hebben met het probleem in outlook?

post-21939-1417705266,1005_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar iets fout gelopen tijdens de installatie en het verwijderen van solar fire gold, zijn toen de problemen begonnen?

Dat bepaalde software niet meer werkt kan te maken hebben met het terug plaatsen van een herstelpunt.

Kan je niet terug naar een herstelpunt van voor alle problemen begonnen, eventueel moet je daar voor een vinkje plaatsen bij meer herstelpunten weergeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar krijg ik geen mail wanneer hier een antwoord gegeven is. Want ik heb deze reactie nog niet gezien :-)

Ja, het probleem is begonnen na installatie van solar fire. Dit programma is niet speciaal geschreven voor 64bits. Op advies heb ik het om die reden laten installeren in de map program files (x86). Zou dat de reden kunnen zijn? Het programma werkte wel !!

Meer herstelpunten zijn er niet. Ook niet als ik het vinkje plaats. Kan ik die nog op een andere manier tevoorschijn toveren?

Kan ik microsoft outlook opnieuw installeren over de huidige installatie heen? Raak ik dan mijn emails kwijt?

Ik kan nl de emails niet exporteren. Geeft ook dezelfde foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even de vraag wat ik moet doen om te zorgen dat ik een email krijg wanneer er reageert is?

Van de vier diagnostische bewerkingen gingen er drie goed. Bij de vierde kwam er een melding dat een bepaald msi bestand niet gevonden werd. Ook niet toen ik de installatie DVD erin gestopt had.

Het liefst zou ik office eraf gooien en opnieuw installeren. Maar hoe kan ik eerst mijn emails veilig stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.