Ga naar inhoud

Pc sluit niet meer af en herstart niet

Aanbevolen berichten

nog hetzelfde...moet em nog steeds met de knop afzetten, en adobe flach player moet ik elke 5 voet updaten... 'k had firefox geprobeerd. en die zegt steeds om filmkes te zien dat java moet aan staan... maar da staat aan! domme pc! haha...

Hebde nog een gedacht of moet ik formatteren....?

Alvast merci om er uwen tijd in te steken eh :adore: gelle zijt goei manne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak je veel gebruik van de nokia suite op je pc?

Een van de foutmeldingen gaat nl over een onderdeel van de nokia suite.

Misschien is deze corrupt waardoor er andere dingen in de war worden gestuurd.

Probeer eens om deze te verwijderen en kijk welke invloed dit heeft op het opstarten en afsluiten.

Verwijderen gaat normaal via het configuratiescherm - programma's

Doe na het verwijderen een registeropruiming met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie, we hebben ier verschrikkelijk slecht nieuws gekregen over men pa zen gezondheid.

Heb er heel nokia afgezwierd en ccleaner alles laten opkuisen maar 't mag niet baten...

seg nog iet eh, gister heb ik firefox geïnstalleerd, omda jullie da veiliger vinden dan IE eh, ma ondertussen is em er al terug af zunne, die zei elke keer gelieve java aan te zetten, ma da stond aan! tss... vree raar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

seg nog iet eh, gister heb ik firefox geïnstalleerd, omda jullie da veiliger vinden dan IE eh, ma ondertussen is em er al terug af zunne, die zei elke keer gelieve java aan te zetten, ma da stond aan! tss... vree raar...

ok da had ik al gezegd dus, da was ni express eh kweezie wabbit, hehe...:embarassed:

gewoon ... dommigheid, vergetelheid,... noem maar op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok merci voor de hulp alvast eh, ik heb ook weer wa bijgeleerd hehe,

nu nog een vraag, kan ik eventueel mijne windows 7 van HP laptop op deze pc zetten? (daar zat em er wel bij, ma dus zo op cd van HP zelf)

Of anders, is 't de moeite voor mijn pc om windows 8 aan te schaffen? 'k heb geen touchscreen ofzo en ben ook ni direct van plan om da aan te kopen... maar is windows 8 zowa stabiel, kunt ge er meer mee?

'k heb gelezen da ge 20 gb harde schijf moet vrij hebben...? pakt da dan ni veel af aan geheugen? kan ik dan bv nog tekenen op de pc met bv corel painter? (daar heb ik nu al last mee)

merci voor de hulp, ik zal wel iet serieus verkeerd gedaan hebben waardoor dat da stom probleem er is....hihi

ier een fotooke van 't spel dak nu heb eh...

post-41228-1417705279,8237_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik eventueel mijne windows 7 van HP laptop op deze pc zetten? (daar zat em er wel bij, ma dus zo op cd van HP zelf)
Dat zal niet gaan vrees ik.

Deze cd is door HP speciaal gemaakt voor die reeks van laptops en dus kan je die niete gebruiken om windows te installeren op een vaste pc van een ander merk.

Win 8 is ook zonder touchscreen te gebruiken hoor.

Jou pc zou geen problemen mogen hebben met windows 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.