Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

ik werk op medion desk-pc en in outlook/hotmail com krijg ik een probleem als ik een bestand wil toevoegen aan een emailbericht.

Ik klik op "bestand toevoegen"

de verkenner opent zich

na enkele verplaatsingen van map naar map of in een map op zoek naar het juiste bestand: floep!!!!! en 't is gedaan!

IE werkt niet meer

google chrome: crash silverlight plug in has crashed

in firefox: plugin container for firefox werkt niet meer, programma afsluiten en melding crash silverlight...

Ik heb wat rondgeneusd op pchelpforum en adobe flash player 11 geinstalleerd, maar het baat niet.

Dus een vraag om jullie hulp en ondersteuning als het kan.

Ik zie jullie antwoord graag tegemoet.

Met groeten,

Cr Dr

Geplaatst:

Probeer eens om silverlight te verwijderen (via configuratiescherm - programma's).

Ruim dan het register op met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan silverlight opnieuw.

Je kan de laatste versie hier downloaden.

Geplaatst:

Beste,

Alles gedaan zoals geadviseerd en het probleem is verholpen.

Bestanden toevoegen aan een emailbericht lukt nu weer prima!

Hartelijk dank voor de gerichte hulp!

Weer een tevreden man!!!

Heb nog een ander probleem ontdekt maar misschien nieuw forumvraag maken namelijk

als ik e-mail bericht open in outlook/hotmail.com zie ik het bericht in een oorspronkelijke tekst, bv Nederlands, en na enkele seconden lijkt het of deze vertaald wordt of misvormd ???

Ik weet er geen raad mee.

Geplaatst:
Heb nog een ander probleem ontdekt maar misschien nieuw forumvraag maken namelijk

als ik e-mail bericht open in outlook/hotmail.com zie ik het bericht in een oorspronkelijke tekst, bv Nederlands, en na enkele seconden lijkt het of deze vertaald wordt of misvormd ???

Ik weet er geen raad mee.

Hiervoor maak je best een nieuwe vraag in de rubriek Internet & netwerk

Deze vraag over silverlight, mag je afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.