Ga naar inhoud

Kan twee Programmas niet verwijderen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik kan twee programmas niet meer verwijderen. Een game die ik ooit een keer had geinstalleerd.

Ik krijg de boodschap om het progamma op nieuw te installeren maar ik heb de originele cd niet meer.

Het andere programma is Duplicate en Same File Searcher.....

Heb geprobeerd via start

all programms programma verwijderen

Daarna heb ik het geprobeerd met revo all uninstaller maar dat werkt ook niet

Bedankt alvast voor enige suggesties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi matlock,

Via CCleaner kan je ook programma's deïnstalleren. Maar voor zover ik weet maakt deze ook enkel gebruik van de standaard deïnstallatie tool van de software/game zelf. Mocht je CCleaner al op je computer hebben staan kan je het natuurlijk wel eens proberen.

Een ander alternatief is Your Uninstaller. Een zeer degelijk programma waarbij je mooi tot in detail kan opruimen en deïnstalleren. Eerst wordt de standaard tool aangesproken. Mislukt dit of is deze ten einde gaat het programma zelf op zoek naar nog aanwezige mappen en register ingangen.

Heb het programma ook een hele tijd gebruikt en is absoluut niet gevaarlijk. Kortom; enkel tevreden over.

Enkel in je achterhoofd houden dat je steeds het herstarten van de computer moet uitstellen wanneer hierom gevraagd wordt in de standaard tool, anders kan Your Uninstaller de overige stappen niet meer afwerken.

The trial version of Your Uninstaller Pro is fully functional and free to use for 21 days

Laat maar even weten als het gelukt is!

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.