Ga naar inhoud

thuisgroepen op windows 8 + windows 7

Ludo Dierckx

Aanbevolen berichten

Ik heb recentelijk op 1 computer (A) windows 8 geinstalleerd en op mijn andere compute(B) voorlopig nog windows 7. Beide staan in een netwerk en hebben verbnding met internet via een draadloos netwerk. Alles werkt prima ook mijn oude desktop kan ik nog in het netwerk krijgen.Wanneer ik echter een thuisgroep aanmaak en beide computer (A) en (B) via het wachtwoord daaraan toevoeg dan zie ik op (A) onder windows 8 de andere computer niet. Ik kan wel via netwerk deze computer zien en ook de bestanden ervan lezen en bewerken. Ik heb reeds van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Is er iemand die me kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ondertussen contact opgenomen met een goed bekende verdeler van hard- en software. Maar het blijkt dat ook zij met windows 8 weinig ervaring hebben en dit probleem niet onderzocht hebben. Men raadt mij aan contact te nemen met Windows Support. Ik zal dat doen en laat verder iets weten als ik een oplossing voor het probleem bekomen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.