Ga naar inhoud

Telenet downloads

Gast CCG

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken problemen met downloaden!

ik heb telenet turbonet (wat het snelste internet zou moeten geven) en telkens ik iets wil downlaoden gaat dit maar aan 20kb/sec max!!

Ik gebruik een laptop en heb een draadloos netwerken in huis (controle via mac filter dus geen vreemde computers verbonden).

Ik heb al gebeld naar de telenet helpdesk, maar volgens hen heb ik geen verlies op mijn connectie!

Ik gebruik veel verschillende websites om bepaalde bestanden te uploaden om deze dan door te sturen (voornamelijk speedyshare, waar ik trouwens niets meer kan mee downloaden), maar bij elke downloadserver haal ik max 20kb/sec! dit was vroeger nooit het geval!

Ik heb hetzelfde probleem als ik op de hoofdcomputer wil downloaden (die gebruikt LAN waarbij de router op een wireless router aangesloten zit)

Ik heb een uitstekende verbinding en het internet loopt vlot, maar het zijn enkel de downloads die niet/traag gaan!

Kan het aan mijn wireless router liggen of kunnen er eventuele instellingen (register?) gewijzigd zijn?

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het snelle antwoord,

ik heb nog voldoende dowload & upload limiet (6 van de 35MB opgebruikt)

wat bedoel je met lijnwaarden? (sorry ik ben niet zo handig met computers:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem gevonden...het is mijn wireless router die stuk is!

ik zal een nieuwe moeten halen!

nu heb ik wel nog steeds hetzelfde probleem met speedyshare (3kb/sec downloads en het downloaden stopt na +-20%)...ik weet niet of er hier nog iemand speedyshare gebruikt en mij eventueel kan vertellen wat er gaande is?

(ik stel deze vraag hier om geen nieuw topic te moeten starten)

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.