Ga naar inhoud

instellen outlook 2010 in windows 8 lukt niet

Norberth

Aanbevolen berichten

Beste, heb een nieuwe laptop aangeschaft met als stuurprogramma windows 8, als ook heb ik er office 2010 op geinstalleerd. Graag had ik mijn e-mail van telenet via outlook ingesteld maar dit lukt niet ,krijg steeds foutmelding bij het testen na het ingeven van mijn gegevens.Nochtans volg ik de richlijnen die telenet op haar site heeft staan voor het instellen van outlook 2010.Iemand die mij kan helpen hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb deze gegevens gebruikt en -email is ondertussen toch ingesteld geraakt, heb mijn firewall uitgeschakeld en toen lukte het,weet niet of dat er mee te maken had. maar heb nu in mijn mailbox twee dezelfde mailadressen van mij staan en ééntje daarvan met (1) erachter ,is ook bij deze waar mijn mails binnenkomen, denk dat het is door vele keren een account aan te maken is. Maar graag had ik mijn mails op het eerste adres ontvangen, maar dat lukt mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Norberth,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.