Ga naar inhoud

Canon MP260


wo0dy

Aanbevolen berichten

Ik heb dit deze week geprobeerd, maar bij het installeren van het eerste bestand, wordt op een bepaald moment gewacht met de installatie tot wanneer de printer herkend wordt, maar dit gebeurt dus niet. Ik heb dus gewacht met het aansluiten van de printer, en wanneer dit tijdens de installatie van het eerste bestand gevraagd werd, heb ik de USB kabel ingestoken. Maar de printer wordt dus niet herkend. Enig idee hoe dit zou komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet meer precies wat er op het scherm verschijnt, maar in het installatievenster wordt op een bepaald moment gevraagd om de USB kabel aan te sluiten aan de printer. Dit doe ik, maar er gebeurt niets, de printer wordt blijkbaar niet herkend (de USB kabel is nochtans goed, want windows speelt een geluidje bij het insteken). En op een bepaald moment dacht ik dat in het installatievenster dan de tekst 'de printer is niet gevonden' of zoiets bijkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.