Ga naar inhoud

PC valt spontaan uit

Aanbevolen berichten

Hallo Dasle,

Met een andere voeding ondertussen zelfde probleem gehad. Als het aan de hardware ligt vind ik het vreemd dat de problemen enkele dagen tot ruim een week verdwijnen als ik de programma's aan het begin van deze topic uitvoer (malwarebytes, combofix en adwcleaner) idem verschil IE en Chroome of wil dit niet noodzakelijk wijzen op software ?

merci

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga via Start naar "Uitvoeren" en typ in het uitvoervenster msconfig en druk op Enter.

post-24526-1417705379,2565_thumb.png

Ga naar het tabblad Services en zet een vinkje bij Alle Microsoft-services verbergen.

Van de services die over blijven schakel je de helft uit door het vinkje ervoor weg te halen.

Noteer eventueel even de services die je uitschakelt.

Klik op Toepassen & OK en herstart je computer.

Blijft je pc nu probleemloos werken?

Is dit niet het geval schakel dan de ander helft van de services uit en probeer nog eens.

Wat levert dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar het probleem zich tevens voordoet bij het gebruik van een Linux Live-cd zou ik eens het volgende proberen.

In je BIOS laad je de System Defaults Settings en sla deze wijzigingen op, nadien is het mogelijk dat je de HD's terug dient te configureren zodat je systeem van je HD opstart.

Start je pc eens met enkel essentiële hardware, koppel eens alle cd/dvd stations los, cardreaders, diskette stations, externe HD's indien je deze gebruikt zodat je enkel start met het moederbord aangesloten, en je HD waar Windows op staat.

Als dit niets brengt zou ik eens rondvragen of je grafische kaart van een vriend of kennis kan lenen zo kunnen we bepaalde onderdelen uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dasle,

So far so good. Alleen draait de ventilator nu op max snelheid (zeer luid, dit was net één van de dingen die ik in de bios had aangepast). Zou ik dit naar beneden kunnen brengen, ev. via een programma'tje ?

nogmaals bedankt,

Damo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit mag je gerust instellen in je BIOS om deze langzamer te laten draaien, mocht je wat hulp kunnen gebruiken laat dit dan even weten. ;-)

Kun je in het kort even vermelden wat je allemaal los gekoppeld hebt? En gebruik je nog je eigen videokaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.