Ga naar inhoud

youtube en facebook

margjevk

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb niet echt een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, maar je kan wel eens volgende proberen:

Ga naar Facebook en log je in.

Ga naar je eigen profiel en druk op Activiteitenlog

Vind je daar de video terug? Navigeer ook eens door de verschillende opties links.

Hoe staan jouw standaardinstellingen ingesteld voor het delen van video's?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn activiteitenlog staat al weken op 2.

De video wordt wel aangegeven met youtube post, niet als link.

Hoe bedoel je precies? Kan je eventueel een schermafbeelding maken van wat je ziet op Facebook?

Hoe je een schermafbeelding kan maken met Windows Vista/7 lees je hier.

Hoe je een schermafbeelding kan maken in Windows XP lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk. Vanochtend heb ik een video van youtube gestuurd. Ik klik delen en dan facebook. Hij staat niet op mijn timeline. En in mijn activitylog wordt hij vermeld als post.

Daarna probeer ik het weer maar nu copieer ik de link van de video. Dan staat de video wel op mijn timeline. En dan zegt mijn activitylog dat ik een link gedeeld heb.

Maar ik moet een video toch rechtstreeks kunnen sturen? En dat lukt niet meer op Facebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb zonet nog even op mijn eigen Facebook account wat uitgezocht. Wanneer ik een filmpje van Youtube deel verschijnt dit de ene keer als *** heeft een video gedeeld via Youtube, maar soms staat er ook *** heeft een link gedeeld.

Belangrijker is volgende. In de activiteitenlog zou je onderstaande moeten terugvinden:

post-30057-1417705271,8691_thumb.png(Klik om te vergroten)

In het rode cirkeltje kan je instellen wie deze video te zien krijgt (Vrienden, privé of aangepast). Let er op dat in het groene cirkeltje "Toestaan op tijdlijn" is geselecteerd. En ik vermoed dat dit bij jou niet het geval is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.