Ga naar inhoud

carambole

Aanbevolen berichten

90 mB moet het zijn.Telkens als ik Outlook opstarte probeerde hij verbinding te maken en de winzip te versturen.Ik had al 4 maal alles geannuleerd.Niks hielp.Herstel van Office heb ik dan gedaan.

Toen heb ik Adware als Administrator gebruikt.Tarma en een stuk of 5 registersleutels heeft hij verwijderd.

Is de vrije winzip32 wel betrouwbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan via e-mail ongeveer 5MB versturen dus zeker geen 90MB.

Dus best de bewuste e-mail verwijderen uit Outlook als dat nog niet gebeurd is.

Je kan zoals Stegisoft door geeft het bestand uploaden en de link ervan via e-mail versturen.

De ontvanger van de e-mail klikt op de link en kan dan de download uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden,weer wat bijgeleerd.Via Picasa van 't school had ik een film gemaakt.Trots als een gieter wil je die verzenden.Een beetje overal mag je maar 10 min inzenden.

Gebrand op dvd en op stick staat de .wmv . Ik probeer 'mijnstand.nl' eens.Vriend zit momenteel in .pt.Afstand zal geen bezwaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer 'mijnstand.nl' eens.

Hoi carambole,

is het gelukt via mijnbestand.nl ?...

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.