Ga naar inhoud

windows vista gerecoverd problemen met de update´s die binnenstroomde


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedeavond,

Dasle ik heb getest met extern toetsenbord maar het probleem blijft, maar we laten het maar zo zoals ik al eerder zei is wel mee te leven.

Jean-Pierre fijn als je me kunt helpen met de brander (ingebouwd) en webcam idem

alvast bedankt. vr. gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de webcam betreft tref ik twee verschillende types aan op de Acer site!!

Word dus een kwestie van proberen vrees ik.

Of dit hoe dan ook het probleem gaat oplossen daar kan ik geen enkele garantie over geven uiteraard maar wie niet waagt niet wint hé.

We beginnen dan met de eerste driver die ik op de site vind en dat is deze.

Download dat bestand en pak het vervolgens uit,installeer dan die driver.

Kijk nu eens of dat je terug met de cam kunt werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook deze is niet gelukt ja idd telkens herstart gedaan niets aan te doen in ieder geval geprobeerd, ik ga hem niet missen maar de kids vonden het leuk en aangezien ik ze niet graag op mijn desktop heb zitten was dit een mooi alternatief, maar moeten ze maar wat anders bedenken bedankt voor je moeite.

heb je nog tijd voor evt de brander ? als dt nu niet lukt dan misschien morgen?

nu heb ik tussendoor nog wel een probleem aangezien ik de desktop nog steeds in de winkel is ter reparatie en ik nu een document moet verzenden per email heb ik mijn canon pixma Mg6250 aangesloten op de vista laptop

en hij is succesvol geinstaleerd en bij printers staat het groene vinkje maar helaas kan ik niet scannen wat zou ik nog kunnen doen, zou er heel erg mee geholpen zijn, het document moet eigenlijk morgen binnen zijn bij desbetreffende.

vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle, ik heb het misschien helemaal verkeerd gedaan want anders moest ik alle bedrading weer eens loskoppelen en aangezien ik mijn desktop zo (hopelijk) weer terug zal hebben dacht ik dan laat ik alles mooi zitten en stop gewoon de usb in mijn laptop en alles is correct geinstaleerd testpagina printer vanuit de laptop oké doet hij gewoon maar hoe kan ik nou toch scannen?

neem aan dat hij dat nu toch ook gewoon wel kan gr.

- - - Updated - - -

software gedownload van canon maar daar zit geen scanner knop in

- - - Updated - - -

en als ik scanner knop op de printer gebruik vraagt hij of ik dit naar pc me usb drive wil sturen maar ik zie dan niets gebeuren

- - - Updated - - -

dan bedoel ik het schermpje op de printer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.