Ga naar inhoud

windows vista gerecoverd problemen met de update´s die binnenstroomde


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als dit updates zijn van windows zelf dan zit het wel goed hoor.

Je automatische updates staan nog steeds uitgeschakeld neem ik aan?

Ga dan naar de Update sectie en laat windows eens manueel zoeken naar updates,als die er vind installeer je die per laat ons zeggen 5 a 10.

Nooit updates instaleren bij het afsluiten van de pc want dan kan het al eens fout gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei,oei,bij vista en xp laptop beiden weer problemen met internet

het vlogende komt er telkens te staan en internet valt weer af en toe weg

ook met startpagina pagina gereed maar met fout

regel 11 fout UI server is leeg of geen object

- - - Updated - - -

af en toe komt er ook te staan kan geen verbinding met wifi maken

- - - Updated - - -

er staat u moet eerst windows update software instaleren voordat u update´s kunt zoeken en daar heb ik mijn akkoord voor gegeven voor de windows udate ultimate Extra´s is nu aan het zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 10 geselecteerde update´s voltooid pc sluit zich 2de keer af en herstart zich weer dan lang zwart beeld en verder wachten, wachten, .............. en ja daar komt weer actie nu configureren fase 3 van 3 en daar is bureaublad weer

er komt rechts onder in beeld u moet eerst wizzard starten om dit te kunnen gebruiken wat dat kon ik niet meer zien

er is in ieder geval nu gewoon bureaublad en vorige keren draaide alles weer terug maar blijkbaar blijft het nu zo

dus ga ik weer ander 10 udates selecteren.

- - - Updated - - -

dit lukt niet meer er kan niet naar nieuwe update´s worden gezocht er is een fout opgetreden tijdens het zoeken naar nieuwe updates fouten code 80072EFD onbekende fout

- - - Updated - - -

opnieuw geprobeerd maar lukt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.