Ga naar inhoud

windows vista gerecoverd problemen met de update´s die binnenstroomde


romijo

Aanbevolen berichten

de wijziging stond goed, en afgemeld en terug aangemeld had ik al gedaan

maar probleem blijft nu kan ik het ook niet meer met de ctrl en shift toets goed krijgen

toch alvast bedankt weer voor je hulp Dasle en Jean / Pierre

ik ga nu afsluiten de plicht roept morgenvroeg weer vroeg

vr.gr. en hopelijk weer tot morgenavond

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik kan nu niet meer het apestaartje vinden eerst kon ik ctrl/shift intoetsen en dan typte hij weer even normaal

Je kan desnoods de eerdere wijzigingen ongedaan maken, dan kun je weer ctrl+shift intoetsen tot we een oplossing vinden.

- - - Updated - - -

Welke landinstelling gebruik je eigenlijk voor het toetsenbord, daar je uit Nederland kom mag ik toch aannemen dat je een qwerty toetsenbord gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb laptop geen extern toetsenbord, maar heb instellingen terug geplaatst en er is wel mee te leven als het niet lukt om er verder iets over te vinden, hopelijk deze week mijn desktop weer terug van reperatie met windows 7 en daar werk ik dan toch het meeste op.

alleen deze doet er erg lang over om op te starten en vaak zegt hij dan dat hij windows hervat

ook doet de ingebouwde brander en webcam het niet maar Jean/Pierre zou de drivers hiervoor zoeken.

alvast weer hartelijk dank vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.