Ga naar inhoud

windows vista gerecoverd problemen met de update´s die binnenstroomde


romijo

Aanbevolen berichten

Normaal verloopt de installatie procedure anders, eerst start je de software op die je op cd bij je printer hebt gekregen of je download de laatste versie op de site van de fabrikant.

Tijdens de installatie word op een gegeven moment gevraagd om de printer kabel in een USB-poort te steken en de printer aan te zetten waarna de installatie word voortgezet.

Mogelijk word je printer wel gedetecteerd en geïnstalleerd door Windows maar je scanner niet.

Als je het uitvoert zoals beschreven zou het goed moeten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

even een voorbeeld misschien kun je daar nog iets mee want hij zegt gewoon dat hij gereed is voor gebruik

post-32768-1417705283,5047_thumb.jpg

- - - Updated - - -

even een voorbeeld misschien kun je daar nog iets mee want hij zegt gewoon dat hij gereed is voor gebruik

post-32768-1417705283,5047_thumb.jpg

- - - Updated - - -

post-32768-1417705283,5399_thumb.jpg

Misschien kun je hier nog iets mee.

maar ik was er al bang voor het zal wel zo zijn wat jij zegt,

je bent in ieder geval weer heel erg bedankt voor je hulp !!

vr.gr. Romijo

- - - Updated - - -

post-32768-1417705283,5688_thumb.jpg

Kun je evt hier nog iets mee? hij zegt gewoon dat hij correct geinstaleerd is

maar ik was er al bang voor dat ik het opnieuw zou moeten doen

Heel veel dank weer voor je hulp vr.gr. Romijo

- - - Updated - - -

post-32768-1417705283,5998_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je jou printer/scanner gewoon insteekt via een USB-poort gaat dit 99 van de 100 keer fout.

Zet je printer uit en haal de USB-kabel uit je laptop.

Start eerst de software van de fabrikant, en als er gevraagd word om je printer te verbinden steek je de USB-kabel in je laptop en zet je deze aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat het er zo vaak opstaat het was niet zichtbaar op mijn beeld dat het bericht er al stond dus steeds opnieuw weer gedaan

- - - Updated - - -

Ik zal je instructie opvolgen Dasle sorry voor 't ongemak ik begin er morgenochtend heel vroeg aan

Ik wilde het gewoon heel gemakkelijk doe maar uiteindelijk kan je maar beter vanaf het begin beginnen want uiteindelijk kost het toch meer tijd eigenwijze oen dat ik ben.

Bedankt hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle, ik heb alles afgezocht en ben echt niet slordig met dit soort spullen, maar waarschijnlijk heb ik geen instalatie cd bij de printer gekregen heb hem vorig jaar januari gekocht en hoe ik dat toen gefixt heb weet ik niet meer, weet wel dat het geen probleem gaf, maar vandaag gehoord dat mijn desktop (andere topic) waarschijnlijk volgende week terug komt en dan wil ik hem graag daar op weer instaleren, want de gehele harde schijf was defect en er wordt dus een nieuwe in geplaatst.

maar als het zover is mag ik je dan in die andere topic weer om hulp vragen?

Bij deze lukte het dus n.l. niet.

vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jean-Pierre en Dasle, en alle anderen.

ik ben er inmiddels achter dat de cd-rom eigenlijk wel gewoon zou moeten werken, maar denk dat hij dus echt defect is,

even getest met dvd te branden maar dat lijkt te vermoeiend voor hem te zijn en doet er heel lang over met tussentijdse stop,

een bestand op cd zetten zou hij misschien nog net kunnen, dus gewoon niet meer gebruiken, dan gebruik ik hiermee gewoon toch de externe brander.

webcam ook kapot dan waarschijnlijk, want aangezien hij gewoon in de 1ste instantie te zien was etc. doet hij verder niets

dus ook einde verhaal.

De laptop werkt anders verder nu weer goed met jullie fantastische hulp Hartelijk dank weer!!!

dus ik ga nu deze topic markeren als opgelost.

En hopelijk mag ik weer op jullie hulp rekenen als ik mijn desktop terug heb, die topic staat nog open.

Ik wens jullie een fijn weekend allemaal !!!

Hartelijk Dank en vriendelijke groeten Romijo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.