Ga naar inhoud

windows vista gerecoverd problemen met de update´s die binnenstroomde


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de laptop gerecoverd ging allemaal goed totdat er allemaal updates te voorschijn kwamen en ik maar roekeloos heb gedownload en geinstaleerd nu zit ik dus op de vista laptop dit bericht te typen, het is niet zo erg als bij de xp was maar er staan weer een heleboel updates te wachten ik heb het nu uitgeschakeld (automatische update) maar hij is erg onstabiel en er komen fouten in venster staan af en toe 't is in ieder geval verre van goed, misschien dat ik enkele dingen moet verwijderen van de update's maar dat durf ik niet alleen.

en dat van de burner heb ik i.d.d. al ander merk cd/dvd geprobeerd maa lukt niet

vr.gr. Romijo

- - - Updated - - -

en stel dat ik het instaleer de update heb ik dus al geprobeerd maar it kan hij niet voltooien en dan zit je dus een lange tijd te wahten zonder resultaat eerst updaten configuratie en daarna breekt hij af en moet weer alles terug gedraaid worden

(doet hij overigens zelf natuurlijk wel allemaal) maar wachten zonder resultaat telkens als je, je pc start is erg frustrerend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet eens een herstelpunt terug van een datum van voor dat je probleem optrad.

Hoe je dit doet kun je hier uitgebreid in woord en beeld lezen.;-)

Handleiding is voor W7 maar is identiek aan Vista.

Ga zo ver mogelijk terug om zo de geinstalleerde updates terug te draaien.

En als eerste zou ik SP2 manueel installeren.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstelpunt is niet gelukt (er is een fout opgetreden .........)

en ik denk zelf ook dat herstel punt nog niet zo goed is op 11 jan jl. gerecoverd en herstelpunt was van 13 jan.

en de pc is vrijwel meteen aan het instaleren gegaan

wat denk jij?

vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.