Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Op mijn nieuwe Asus laptop zat standaard Cyberlink / MediaEspresso voorgeïnstalleerd. Ik weet niet precies wat dit programma doet (ik gebruik het in elk geval niet actief), maar het heeft in elk geval een erg irritant pictogram op het bureaublad dat ik niet verwijderd krijg, en dat voor mijn gevoel het opstarten van mijn computer vertraagd. Als ik op de pictogram klik, ga je naar een website waar je een uitgebreide versie va het programma kunt kopen. Tsja...

Rechtermuisknop doet niets op het pictogram en ook via msconfig krijg ik het niet uit de opstart.

Iemand een idee? Als het programma weinig nuttig is, is het gehele programma verwijderen wat mij betreft ook een optie.

Alvast dank,

Remco

Geplaatst:

Hoi Remco-75,

welkom op PCH.

MediaEspresso is een converteerprogramma, meer info hier.

Als je het programma niet gebruikt kan je overwegen om het te verwijderen...mocht je ooit deze beslissing ongedaan willen maken dan kan je hier de trail-versie downloaden of je kan terug naar de huidige situatie wanneer je eerst een volledige systeemkopie maakt op een externe geheugendrager.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.