Ga naar inhoud

DHCP-Client wilt niet starten


hallwax

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vandaag opeens netwerk problemen en mijn DHCP-Client wilt niet starten. ik heb bij de services gekeken en er staat dat de service status gestopt is (terwijl hij op automatisch staat)

Ik heb ondertussen een een scan gedaan voor u als dat zou helpen.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 15:20:16, on 15-1-2013

Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)

MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16457)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\Windows\system32\Dwm.exe

C:\Windows\system32\taskeng.exe

C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 6\Monitor.exe

C:\Windows\system32\taskeng.exe

C:\Windows\Explorer.EXE

C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe

D:\Program Files\iolo\System Mechanic\SystemGuardAlerter.exe

C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe

C:\Users\Kevin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe

C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe

K:\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Google

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, het laatste nieuws en entertainment | MSN.NL

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O1 - Hosts: ::1 localhost

O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Advanced SystemCare Browser Protection - {BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6} - C:\PROGRA~1\IObit\ADVANC~4\BROWER~1\ASCPLU~1.DLL

O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Kevin\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')

O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics

O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} (DLM Control) - http://dlm.tools.akamai.com/dlmanager/versions/activex/dlm-activex-2.2.6.0.cab

O16 - DPF: {8768D5EA-5412-4810-A032-09AD2A726C69} (DownStarter2 Control) - http://bgweb.nowcdn.co.kr/Bin/DownStarter2.cab

O16 - DPF: {8FEFF364-6A5F-4966-A917-A3AC28411659} - http://download.sopcast.com/download/SOPCORE.CAB

O16 - DPF: {93C449FA-ECFB-402F-A8C7-37E4F8D60E49} (Session2 Class) - http://dl.pmang.com/common/pmangctl/pmangax.cab

O16 - DPF: {C8223F3A-1420-4245-88F2-D874FC081574} (MagicLineMBX Class) - https://auth.siren24.com/MagicLineMBX/lib/MagicLineMBX.cab

O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab

O16 - DPF: {E6F480FC-BD44-4CBA-B74A-89AF7842937D} (SysInfo Class) - http://content.systemrequirementslab.com.s3.amazonaws.com/global/bin/srldetect_cyri_4.5.1.0.cab

O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll

O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll

O23 - Service: iolo System Service (ioloSystemService) - iolo technologies, LLC - C:\Program Files\iolo\Common\Lib\ioloServiceManager.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe

--

End of file - 4377 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets bijzonders in dit logje.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.