Ga naar inhoud

PC start, maar valt na 3 seconden uit (nog voor Windows start dus)


VincentU

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had vandaag een extra harde schijf in mijn computer gestoken omdat ik van mijn vader Windows 8 had gekregen en dit eens wou uitproberen.

Dit lukte, ik had alle kabels aangesloten, maar toen ik mijn PC wou opstarten gaf hij 3 seconden wat normaal geluid en viel dan gewoon uit.

Ik had vrij recent een nieuwe Grafische kaart gestoken: VGA Sapphire Radeon HD7870 OC 2GB, dit is een zeer goede kaart dus mijn eerste zorg was dat daar iets mee mis was.

Dit blijkt niet het geval te zijn want ik had de grafische kaart verwijderd en het probleem doet zich nog voor.

Ik heb ook de originele en nieuwe harde schijf + de dvd schrijver + alle ram te verwijderen en het probleem blijft zich voordoen.

Mijn vraag is: Ligt het aan de voeding of het moederbord?

Het logischste lijkt mij de voeding. Misschien heb ik deze overbelast aangezien de grafische kaart al veel energie op zich verbruikte. Met de nieuwe harde schijf daar nog eens bij..

Wat is jullie mening? Wat zou ik eerst vervangen, wat kan het probleem zijn?

Ik hoop dat jullie me raad kunnen geven, want ik heb de PC wel nodig.

- Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.