Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een harde schijf van samsung die momenteel niet meer werkt.

Deze is per ongeluk uitgetrokken zonder eerst veilig te verwijderen en nu vindt mijn laptop hem niet meer (lukt ook niet met andere pc's). Ik heb al geprobeerd de harde schijf te zoeken via schijfbeheer, maar dit lukt ook niet.

Er staat een backup op deze harde schijf en een heleboel foto's van mijn reis door Australië.

Kan ik deze nog recupereren of niet? Zal deze schijf ooit nog kunnen werken of niet?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Valerie

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Beste Clarkie,

Ik heb bovenstaande software gedownload, doch ik kan deze niet gebruiken omdat mijn laptop de harde schijf niet vindt.

Als ik hem in 'n usb-poort steek, blijft het lichtje eerst een tijdje permanent branden waarna het begint te knipperen. Toch vindt mijn laptop de harde schijf niet.

Mvg.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb ondertussen eindelijk tijd gehad om de software te proberen, niets gevonden op mijn pc :(!

Zijn er nog andere opties? Ik heb me er al bij neergelegd dat de data op de harde schijf verloren is, maar ik zou hem hierna toch nog graag kunnen gebruiken :)!

Mvg,

Valerie

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.