Ga naar inhoud

kan PDF bestanden niet openen

rachid

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb problemen met het openen van mijn PDF bestanden die ik voordien wel open kreeg.

Recent had ik mijn harde schijf geformateerd om opnieuw alles te installeren en de bestaande mappen er terug op te zetten.

Nu heb ik een probleem om eender welke PDF bestand te openen. Hoewel de documenten wel de icoon hebben van de PDF kan ik ze niet openen.

de foutmelding die ik krijg is:

"Er is een fout opgetreden tijdens het openen van dit document. Toegang geweigerd"

Ik heb ook de firewall tijdelijk uitgeschakeld (AVG) maar ook dat helpt niet bij het installeren. Ik heb op mijn PC zowel internet explorer, als firefox en safari. Mijn besturingssysteem is windows XP, Service Pack 3

Heeft iemand enig idee of een andere optie, ik heb een andere pdf viewer proberen te installeren maar die versie vertrouwde ik niet zo, dus als iemand een idee heeft, laat me iets weten.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.