Ga naar inhoud

bestanden en mappen overzetten lukt niet

rachid

Aanbevolen berichten

Hallo,

een tijdje geleden heb ik mijn pc geformateerd omdat deze iets te traag was. Na installatie heb ik de verschillende programma's erop gezet die ik nodig had.

Nu heb ik een probleem met bepaalde bestanden en mappen die ik voordien op mijn pc had, om deze over te zetten,

de foutmelding vinden jullie in bijlage

Ik heb vroeger een programma gebruikt om enkele mappen te beveiligen maar helaas had ik deze er later afgezwierd. Die naam van die mappen blijft in het groen, wat aangeeft dat deze beveiligd zijn. Ik heb de beveiliging aangepast door naar eigenschappen te gaan en de beveiliging uit te vinken, maar dit helpt niet veel.

Het probleem blijft dat wanneer ik de bestanden probeer over te brengen naar mijn c-schijf hij deze foutmelding geeft (zie bijlage)

Iemand enig idee wat ik kan doen om deze bestanden toch te kunnen overzetten naar mijn harde schijf ?

post-6987-1417705275,2419_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger een programma gebruikt om enkele mappen te beveiligen maar helaas had ik deze er later afgezwierd.

Dan zal je denk ik de oplossing moeten zoeken bij het programma dat je gebruikt hebt om die mappen te beveiligen.

Dus terug dat programma installeren en zo de beveiliging opheffen.

Update: gaat het in dit topic over het zelfde bestand (en)?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry die link van die topic werkt bij mij niet, maar ik had inderdaad reeds ervoor even aan het zoeken geweest, maar had wel iets gevonden in deze aard alleen was dat probleem net iets anders dan de mijne.

ik vroeg mij af of er misschien geen programma bestaat die de beveiliging van mappen teniet kan doen zodat ik ze kan overzetten?

- - - Updated - - -

dat programma dat ik ooit heb gebruikt ben ik kwijt. maar ik denk dat het niet enkel om deze mappen gaat, want enkele andere mappen die niet beveiligd waren, krijg ik ze ook niet overgezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt blijkbaar nog andere topics open staan, en waar je niet meer gereageerd hebt.

http://www.pc-helpforum.be/f111/usb-niet-toegankelijk-onjuiste-functie-45838/#post313860

http://www.pc-helpforum.be/f167/kan-niets-downloaden-met-windows-7-a-47910/

Indien je deze links ook niet geopend krijgt voer dan al eerst eens onderstaande uit zodat dat in orde komt:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

het programma heb ik gedownload maar

ik kan enkel een map beveiligen maar de eerdere mappen die ik had beveiligd kan ik niet unlocken

ik had misschien deze beter terug ge-unlocked bij het overbrengen van mijn bestanden na een format

nu heb ik deze er terug op gezet, maar kan ik deze niet openen

geeft de aangeduide foutmelding

niemand enig idee hoe ik de beveiliging op een of andere manier kan opheffen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

ik vrees dat ik het probleem niet kan oplossen, de programma die ik destijds gebruikte heb ik eraf gezwierd bij het formateren, een nieuwe installatie van hetzelfde programma kan die mappen ook niet deblokkeren

ik vrees dat ik deze post zal moeten afsluiten zonder resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 'een progje' gebruikt voor het beveiligen van mappen: welk progje? Want als het bv alleen de toegang tot die mappen gaat verbieden, dan is er mogelijk nog een oplossing maar als het progje de bestanden in die mappen ging encrypten, dan zal je de sleutel terug moeten vinden of anders zijn de bestanden verloren.

Het hangt er allemaal vanaf wat het progje gedaan heeft. Zelf heb ik een progje dat de mappen alleen maar verbergt maar voor de rest er vanaf blijft. Moest jouw progje dat ook alleen maar doen, dan is er een oplossing.

Het hangt dus van die 'beveiliging' af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.