Ga naar inhoud

MS office home and student 2007 werkt niet meer na herstel pc naar fabriekinstelling

alfrits

Aanbevolen berichten

Bezit een laptop compaq sinds 2009.

gekocht in de winkel waar al de software was op geinstalleerd (ook MS office home and student 2007).

Tot nu werkte alles perfect tot getroffen door een virus en na backup pc terug geplaats naar fabrieks instelling.

Na enkele dagen geeft Word de melding dat word opnieuw moet geactiveerd worden. Ze vragen de unieke keycode welke ik niet in mijn bezit heb vermits de software door HP was geinstalleerd toen we deze kochten.

ik heb ondertussen met het software progr siwportabele een scan gedaan van de pc en de productcode gevonden van ms office. Deze code wordt aanvaard maar nadien bij de registratie loopt het mis. hier krijg ik de melding dat de productcode niet geldig is. Waar kom ik aan de oorspronkelijke productcode??

Wie kan me helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had van bij begin een backup moeten maken in de vorm van recovery.

Nu ben je uw productcode kwijt alsmede de activatie.

Misschien kan je onderaan de keycode vinden maar ik denk van niet.

Je zal een orginele Office student 2007 moeten kopen en dat is niet zo duur.

Of beter office student 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer het terugzetten naar de fabrieksinstellingen wordt uitgevoerd met HP Recovery Manager staat je PC er weer bij zoals op "dag 1" en is alle voorgeïnstalleerde software en besturingssysteem weer geactiveerd.

Dit begrijp ik. ik heb de recovery uitgevoerd; deze gegevens stonden op de D partitie.

Ik begijp echter niet dat na de recovery en na enkele dagen werken MS office vraagt naar een keycode alsof ik een proversie had van office terwijl ik met deze versie reeds 3 jaar aan het werken was.

Ik heb natuurlijk geen installatiecode vermits alles was voorgeinstalleerd op de laptop.

Ik begrijp het niet, maar er zal me wel niets anders resten dan eentje nieuw aan te kopen. in de toekomst wil ik de software mee op cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.