Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog maar eens mijn outlook express buiten dienst.Sinds woensdag kan ik niet meer in mijn mailbox,na het opstartschermpje waar je je gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven loopt het fout.Mijn gebruikersnaam is al jaren dezelfde en mijn wachtwoord ook toch geeft hij mijn mailbox niet vrij.Heb al geprobeert langs accounts een nieuw passwoord in te geven maar hij neemt dat blijkbaar niet aan.Graag snel de volledige procedure om dit terug te verhelpen,heb de facturen van enkele firma's gemist voorlopig nog zonder extra kosten.Dank bij voorbaat,grtjs Jos;-).

Geplaatst:

Welke foutmelding krijg je ?

Welk account heb je.... van telenet, Belgacom, G-mail,...?

Je kan belangrijke mails dan via de webmail ervan ophalen tot je Outlook express probleem opgelost is.

Geplaatst:

Bij belgacom,stuur je hierbij het opstartscherm waar de problemen mee begonnen.Heb reeds alle voorgaande wachtwoorden geprobeert maar zonder resultaat,mijn vraag is gewoon of ik dit scherm kan uitschakelen?Of misschien een nieuwe identiteit aanmaken.Merk ook op dat in dat venstertje de mogelijkheid om het wachtwoord aan te vinken niet mogelijk is,grtjs Jos;-).post-526-1417705275,9607_thumb.jpg

Geplaatst:

Je hebt als gebruikersnaam je eigen naam ingevuld, dit moet volgens mij de gebruikersnaam zijn die Belgacom je overhandigd heeft.

Verwijder anders je account en maak het opnieuw aan, hoe je dat doet voor een skynet account in Outlook Express lees je hier.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dag Jozef,

Is het probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.