Ga naar inhoud

Chicony webcam op laptop

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

ik heb een chicony webcam 2.0 USB (zo blijkt als ik via skype kijk welke webcam er is geactiveerd) op mijn laptop. Deze was er automatisch opgezet etc, want tis een laptop.

Nu, op mijn vorige laptop had ik eentje van logitech en daar was een handig programmaatje bij waardoor ik aan de instellingen etc kon prutsen voor bv helderheid ofz en ook apart foto's & videos mee maken. Nu bij mijn huidige laptop is dit niet zo. Wat ik vrij raar vind.

De webcam werkt nog maar (1ste probleem ... ) hij is superdonker ookal is het klaarlichten dag. En ookal pruts ik via bv skype aan mijn instellinge, het probleem blijft dat alles te donker blijft.

Dus heeft iemand een idee of er van chicony zo een soort software bestaat voor die webcam in mijn laptop? En of er eventueel iets aan te doen is dat mijn webcambeeld zo superdonker is?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Webcam of laptop? want van mijn webcam vind ik enkel maar chicony webcam usb 2.0

Geplaatst:

Merk: Q FORCE

Modelnummer: QF DURA 5894-DFHE (ale onderaan mijn laptop hangt een sticker en die code stond achter model.. dus ik ga ervan uit da het da moet zijn? :))

Geplaatst:

mijn laptop is nieuw van in september. kheb er eigenlijk nooit achter gekeken of dat er effectief opstond en nu dak da wou gebruiken zag ik da er zo niets opstond.

van da donker, nog ni echt op gelet eigenlijk. twas pas recent da ik da had gemerkt. (zo vaak gebruik ik mijn webcam ni echt, en zeker al ni overdag xp)

Geplaatst:

En nu zegt die dat mijn webcam uitgeschakelt is of defect, maar ik kan mijn webcam wel gebruiken via skype etc.. (toen ik dat programma wou opstarten)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.