Ga naar inhoud

probleem met externe harde schijf


Bart754

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb dus een externe harde schijf waarmee ik al een lange tijd problemen mee heb. ondertussen heb ik hem al 2 keer binnen gebracht en ze zeggen dat er niets mis mee is.

Het probleem is dat als ik er films of bestanden op zet, hij telkens vast loopt. Dat de externe harde schijf heel mijn windowsverkenner doet vast lopen, dat ik er gewoon niet meer mee kan werken.

Bijvoorbeeld wil ik door middel van fraps een filmpje maken van een spel en dit direct opslaan op de externe harde schijf. Na een tijdje loopt heel mijn pc eventjes vast en stopt het met recorden omdat de harde schijf vast loopt. De grootte van die video die ik heb gerecord is 15 gig maar als ik probeer deze video te openen vanop de externe harde schijf lukt dit niet.

Ik dacht dat het misschien lag aan het ntfs formaat van de harde schijf (ik ken er ni veel van) maar ntfs is toch goed?

Ik weet niet waar het aan kan liggen.

alvast bedankt voor de hulp ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.