Ga naar inhoud

Schokkerige afspelen video


Helmus

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows 7 op mijn HP Pavilion t.3440.nl geïnstalleerd maar ondervind problemen met het afspelen van eigen gemaakte SD video met VLC en You tube video's via Firefox (in beide gevallen vervormde, schokkeringe en stilstaande beelden en geluid) en vertraagd afspelen van HD filmpjes. De PC is voorzien van een ATI Radeon Xpress 200 welke echter niet ondersteund wordt door Windows 7 ook niet dmv stuurprogramma's van eerdere windows versie XP en Vista. Kan ik dit probleem oplossen met het installeren van een grafische kaart b.v. Sapphire HD5450 512MB DDR3 PCIE HDMI DVI VGA. Of heeft iemand anders een andere oplossing. Ik wil er niet meer dan ca € 30,- aan spenderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind geen ontbrekende drivers maar kom onder de subs beeldschermadapters (standaard-VGA grafische adapter) en besturing voor geluid, video en spelletjes (realtech high definition audio) ook niets van ATI tegen. Of moet ik deze in een andere sub kunnen vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een domme vraag maar wie/wat is Dasle (wellicht degene welke is vernoemd in bijgaande link

PC Helpforum moderator bericht:
Linkje verwijderd wegens Reclame
En hoelang kan dit duren?

- - - Updated - - -

Ik bedoel deze link http://www.forum.pcbeveiligen.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=47&t=224&sid=568b2cdd628c9f25cbd6db5a5eb3fc08

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.