Ga naar inhoud

Schokkerige afspelen video


Helmus

Aanbevolen berichten

Ik heb de ATI driver geïnstalleerd. De SD video's worden goed afgespeeld dit geldt ook voor de HD formaat MP4 (1280x720) maar het HD formaat AVCHD-video .MTS (1440-1080) blijft wat vertraagd afspelen/schokkerig in beeld en geluid. Ditzelfde geldt voor de you-tube video's. Waarbij ik wel het idee heb dat deze in Chrome beter worden afgespeeld als in Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ATI driver geïnstalleerd. De SD video's worden goed afgespeeld dit geldt ook voor de HD formaat MP4 (1280x720) maar het HD formaat AVCHD-video .MTS (1440-1080) blijft wat vertraagd afspelen/schokkerig in beeld en geluid. Ditzelfde geldt voor de you-tube video's. Waarbij ik wel het idee heb dat deze in Chrome beter worden afgespeeld als in Firefox.

Is het misschien beter een grafische kaart aan te brengen? En zo ja waar dien ik dan op te letten bij de aanschaf hiervan b.v. max kloksnelheid, DDR2 of DDR3, maximaal geheugen, PCI-E e.e.a. in relatie tot mij HP Pavilion t.3440.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Helmus,

Kijk eens in je pc kast en kijk eens op deze site van HP >> Motherboard Specifications, RC410-M (Asterope) | HP® Support

vergelijk dan eens via de afbeeldingen of we het over het zelfde moederbord hebben?

En dan zeker niet vergeten welke voeding zit er in je pc, de specificaties staan aan de zijkant op een label en vermeld deze eens. Want vaak gebeurt het dat zo een voeding een andere grafische kaart niet aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Sapphire HD5450 512MB DDR3 PCIE kan prima dienst doen in je pc als vervangende grafische kaart en heeft heel wat meer power in huis dan de grafische chip op je moederbord.

Maar waarschijnlijk gaat de voeding te kort gaat schieten daar deze grafische kaart toch zo'n 73 Watt gebruikt onder volledige belasting. Tevens vermeld de fabrikant dat een voeding van ongeveer 400 Watt word aanbevolen.

Sapphire Radeon HD 5450 512MB DDR3 Review - Page 16

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dasle,

Ik heb de grafische kaart besteld, zodra ik wat meer weet laat ik het je weten. Gezien het geringe gebruik van het grafische vermogen (de PC wordt voornamelijk gebruik voor e-mailen en surfen op internet en weinig video's en games) verwacht ik weinig problemen.

Alvast bedankt Helmus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Alle fimpjes worden met Windows media player en windows live moviemaker goed afgespeeld (een kleine hapering aan het begin daargelaten) Echter met de laatste versies van VLC, PMB, picasa e.d. blijven de grootste HD filmformaten haperen/stilstaan. You tube gaat goed in IE geeft echter bij firefox een of andere script foutmelding.

Behoudens wat kleine schoonheidsfoutjes wil ik deze discussie sluiten.

Bedankt voor jullie support.

Groetjes Helmus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.