Ga naar inhoud

Microsoft Word 2010

vdheerik

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen als ik op diverse websites mij aangemeld heb bv. Monsterboard.com en ik wil reageren op een vacature. Nadat ik op de vacature heb geklikt en op een vacature wil reageren moet je meestal een CV toevoegen.

Na het klikken op de knop, Browser gaat automatisch een zoek venster open in mijn documenten. Ik ga dan naar de map CV's en kies de CV die ik aan de vacature wil toevoegen. Ik klik dan op die CV en zie dat deze verschijnt in het betreffende vakje op de site (Monsterboard), Als ik dan op verzenden klikt dan zie ik dat daar waar mijn CV is getoond die vervolgens verdwijnt.

Dit gebeurt vaak ook op andere vacature sites. Ik kaan wel een CV gewoon als bijlage aan een email die ik bv. rechstreeks naar een recruiter stuur toevoegen en verzenden. Ik zou graag willen weten waar dit aan ligt.

aangepast door vdheerik
correctie text
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.