Ga naar inhoud

compatibiliteit asus oplader


goele

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op kot de oplader van mijn computer vergeten, indien dit niet aan de andere kant van het land was was dit geen probleem, maar dit is dus wel het geval.

Mijn pc is een asus 52j en mijn ouders hebben een asus X54C, zou het kunnen dat hun oplader ook voor mijn pc werkt? Of zijn er andere compatibele opladers of andere oplossingen?

alvast bedankt!

groetjes,

Goele

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, dat zijn inderdaad de benodigde gegevens.

De adapters zijn compatibel, maar slechts in één richting: de adapter van de A52JC-EX132V is op beide laptops bruikbaar...de adapter van de X54C-S0295V is enkel op de X54C-S0295V bruikbaar.

De adapter van de X54C-S0295V levert te weinig vermogen (65W tgo 90W) om compatibel te zijn met de A52JC-EX132V...dit kan leiden tot oververhitting en blijvende schade.

Mocht je een adapter voor de A52JC-EX132V willen bestellen, dan kan je dat hier of je kan terecht in een lokale PC-winkel...koop sowieso een originele adapter ipv een zogenaamd universele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.