Ga naar inhoud

[OPGELOST] 2 pc's linken

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Masters

wat zijn de ip adressen van beide toestellen?

Als netscan namelijk geen ander toestel ziet zal het inderdaad niet lukken om via windows contact te maken met elkaar, aangezien het dan op het niveau van je netwerk zelf al fout zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb nog geen netwerk gemaakt ik weet allemaal niet hoe dat moet

dat moet mij echt goed uitgelegt worden en niet zomaar een site op internet me al die onnodige info

mijn laptop is met vista en mijn game pc op xp

en ik zou graag willen dant ik met mijn game pc bestanden kan halen van mijn laptop

het zou leuk zijn als u dat even stap per stap kan zeggen

vanaf 0

alvast bedank voor je tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb nog geen netwerk gemaakt ik weet allemaal niet hoe dat moet

dat moet mij echt goed uitgelegt worden en niet zomaar een site op internet me al die onnodige info

mijn laptop is met vista en mijn game pc op xp

en ik zou graag willen dant ik met mijn game pc bestanden kan halen van mijn laptop

het zou leuk zijn als u dat even stap per stap kan zeggen

vanaf 0

alvast bedank voor je tijd

Op de websites dat ik je gelinkt heb staan effectief stappenplannen uitgelegd over hoe je het moet doen. Als je geen 'onnodige info' wilt zal je zelf je turritorial moeten schrijven vrees ik. :) Al die onnodige info kan nog wel van pas komen als je er eenmaal aan begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de websites dat ik je gelinkt heb staan effectief stappenplannen uitgelegd over hoe je het moet doen. Als je geen 'onnodige info' wilt zal je zelf je turritorial moeten schrijven vrees ik. :) Al die onnodige info kan nog wel van pas komen als je er eenmaal aan begint.

welke website juist ?

en als ik 2 pc link en mappen deel ben ik dan minder beschermd tegen virussen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke website juist ?

en als ik 2 pc link en mappen deel ben ik dan minder beschermd tegen virussen ?

Tenzij je trojan horses en dergelijke gaat delen met je andere pc denk ik niet dat je extra gevaar loopt. Scan eerst je files bvb met AVG Scanner voro je ze in de gedeelde map plaats en dan zou 't normaalgezien in orde moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.