Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Sluit alle vernsters van de verkenner.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: explorer.exe en druk op Enter.

Er opent nu een verkenner venster met administratorrechten.

Probeer of je nu de naam wel kan veranderen.

Geplaatst:

beste

bovenstaande werkt niet, maar heb de beveiliging per mapje DLL handmatig aangepast

vervolgens het bovenstaande uitgevoerd en enkel het eerste gaf het OK voor de rest zie bijlage

lap kan geen bijlage toevoegen

stap 1 DLLregisterserver van urlmon.DLL geslaagd

stap 2 geen enkele melding

stap 3 module "browseui.dll"is geladen, maar het toeganspunt DLLregisterserver is niet gevonden

zorg ervoor dat "browseui.dll" een geldig DLL-of OCX-bestand is en probeer het vervolgens opnieuw

stap 4 module "mshtml.dll"is geladen, maar het toeganspunt DLLregisterserver is niet gevonden

zorg ervoor dat "mshtml.dll" een geldig DLL-of OCX-bestand is en probeer het vervolgens opnieuw

als ik mijn mail nu probeer te openen krijg ik een andere melding " kan ordinaal 882 niet vinden in DLL-bestand SChEL32.dll" en druk op OK kan ik al berichtenlezen met telkens deze melding,dus er is iets aan het veranderenxD

ps durf door deze meldingen ook niet opnieuw op te starten, of maakt dat niets uit

----------------------------------------------------------

onderstaande melding krijg ik als ik opdrachtpromp open

Microsoft Windows [versie 6.0.6002]

Copyright © 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.

C:\Windows\system32>regsvr32 urlmon.dll

C:\Windows\system32>regsvr32 shdocvw.dll

C:\Windows\system32>regsvr32 browseui.dll

C:\Windows\system32>regsvr32 mshtml.dll

C:\Windows\system32>

met vriendelijke groeten

Guido

Geplaatst:

Beste

dit had ik beter niet gedaan, herstart gewoon op tot ik mij moet aanmelden krijg ik de melding "kan ordinaal 882 niet vinden in DLL-schell.ddl" en krijg gewoon een zwart scherm en het enige leven dat ik eruit krijg is als ik ctrl-alt-del

heb ook eenmaal de melding gekregen "OGAEXex.exe werkt niet meer en is gesloten

krijg ook een melding dat de windows verkenner niet meer werkt, doet een poging van herstel maar maakt dan de melding dat hij een of ander ordinaal niet kan vinden

hopelijk kan je hier iets mee

ben moeten overschakelen naar mijne laptop

mvg

Guido.

Geplaatst:

beste

heb me vervolgens via vijlige modus met opdrachtpromp aangemeld en een sfc.scan laten doen

is wel een stap terug want de meldingen zijn weer vanouts

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.