Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

beste

ik heb me gewoon in windows kunnen aanmelden maar een upgrade via schijf schakeld hij af en gaat voor een nieuwe instalatie met het verlies van alle bestanden

de informatie die jij doorgegeven hebt gaat over windows 7, ik weet niet wat dit gaat doen als ik een upgrate naar w7 ga doen

aangepast door kape
dubbel bericht verwijderd
  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De procedure voor Vista is in principe dezelfde.

Uitvoeren van een reparatie Instalatie van Windows 7, Windows Server 2008 R2, Windows Vista of Windows Server 2008 als volgt:

1. Sluit alle actieve toepassingen.
  2. Plaats de Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 of Windows Server 2008 R2 DVD in het DVD-station.
  3. Klik in het venster instellingen Nu installeren.
    Opmerking Als de DVD niet automatisch wordt gedetecteerd, volg deze stappen:

1. Klik op StartVistaStartButton.jpg
      , en typ vervolgens station: \setup.exe in de Start zoeken vak.
      Opmerking De aanduiding van het station is de stationsaanduiding van het DVD-station.
    2. In de Programma 's klikt u op Setup.exe.
    3. Klik in het venster instellingen Nu installeren.

[*]Klik op Ga naar de meest recente updates voor installatie (aanbevolen).

[*]Typ de productcode als u wordt gevraagd om dit te doen.

[*]Selecteer het besturingssysteem in 'Windows installeren' pagina die u wiltUpgrade or Inplace.[Hier tekst invoeren]

[*]Klik op Ja de licentievoorwaarden voor Microsoft-Software accepteren.

[*]Op de Welk type installatie wilt u? scherm, klikt u op Upgrade.

[*]Wanneer de installatie voltooid is, start de computer opnieuw.

Bron: Microsoft Support.

Geplaatst:

beste

foutmelding aanpassingen DLL 22-02-13.doc was één mapje maar was te groot

al enkele dagen van alles uitgeprobeerd(alle stappen verschillende keren achter elkaar uitgevoerd), ie werkt dan weer + ik kan mijn mails weer lezen maar windows verkener werk dan niet meer is enkel recht te zetten via systeemherstel via veilige opstart met opdrachtprom

heb ook een poging gedaan om windows vista te upgrate naar windows 7 maar dat doet die niet, krijgt telkens wel 6 à 7 meldingen achter elkaar dat hij dien ordinaal niet kan vinden in zijne DLL-bestand

PS/ de foutmeldingen bij die rechtzetting DLL-bestanden is daar nog iets mee te doen???

ik denk dat we op het punt gekomen zijn om het ganse systeem te vervangen(mijn gevoek)

met vriendelijke groeten

Guido.

foutmelding aanpassingen DLL 22-02-13 - kopie.doc

Geplaatst: (aangepast)

Waarschijnlijk het gevolg van reeds geinstalleerde service pack en updates.

Dat moet ik thuis eens nakijken of dit op te lossen valt.

Welke windows heb je?

Heb je de service packs ook geinstalleerd?

aangepast door kweezie wabbit
  • 1 maand later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.