Ga naar inhoud

computer start niet veder op


kve

Aanbevolen berichten

Ik heb probleem met mijn vaste computer als ik hem aan zet hoor ik wel een piep krijg daarna beeld van packard bell dan kan ik nog de keuze om naar bios F2 en F8 dat lukt

daarna krijgje het zand lopertje om windows vista op te starten en veder komt hij niet meer

als dan keer uit gezet heb krijg ik windows foutherstel daar heb ik de keuze uit opstartherstel starten of windows normaal starten als laatse doe loopt hij weer vast doe ik opstartherstel dan is hij lang bezig en dan krijg als melding Deze computer kan niet automatisch worden hersteld

dus heb ik keer bios op starten dan val mijn het volgende op ik weet niet of dat zo hoort of niet.

ik kan in blauwe bios scherm naar Standard CMOS Setup gaan door enter dan valt dit op

Primary IDE Master NOT DETECTED en bij die er onder Primary IDE Slave NOT DETECTED

hoe nou en veder ??????

ik hoop dat iemans mijn kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.