Ga naar inhoud

Redirecting in google

Aanbevolen berichten

Bing is verdwenen als zoekmachine, google staat er terug als standaard zoekmachine.(was al gewijzigd voor de uitvoering van vorige opdracht)

Geheugengebruik is weer normaal.

In google word ik omgeleid naar google.be (blanco pag) na een paar keer heen en weer klikken kom ik op de juiste pag.

Ofwel googleadservices.com , ook na een aantal keren klikken kom ik niet op gewenste pag.

Omleiden gebeurt niet altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

1. Herstart je computer

2.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad\sample_20132301_2114.zip;f
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main];r
    "Search Bar"="";r
    {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}];c
    {D1736352-4B14-4E0F-8D03-459870CFB33B}];c
    [-KEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\mkfokfffehpeedafpekjeddnmnjhmcmk];r

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe Version 4.0.0.1 Updated 24-January-2013

Tool run by admin on do 24/01/2013 at 23:44:16,48.

Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 Service Pack 3 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== Registry Fix Code ======================

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Search Bar"=""

[-KEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\mkfokfffehpeedafpekjeddnmnjhmcmk]

==== Deleting Files \ Folders ======================

"C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad\sample_20132301_2114.zip" deleted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt in mijn vorig bericht :embarassed:. Onderstaande zou wel moeten werken.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A};c 
    {D1736352-4B14-4E0F-8D03-459870CFB33B};c

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Laat achteraf eens weten hoe het met de problemen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe Version 4.0.0.1 Updated 24-January-2013

Tool run by admin on vr 25/01/2013 at 22:44:08,04.

Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 Service Pack 3 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} deleted successfully

HKEY_USERS\S-1-5-21-2097683373-1679141021-1366619321-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} deleted successfully

HKEY_USERS\S-1-5-21-2097683373-1679141021-1366619321-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D1736352-4B14-4E0F-8D03-459870CFB33B} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download *TDSSKiller *en plaats het op je bureaublad.

• Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.
    Klik hier voor de handleiding van Kaspersky *TDSSKiller
  • Dubbelklik op *TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller *als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).
  • Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"
  • Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.
  • Start nu TDSSkiller opnieuw.
  • Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.
    506423005368c-TDSSkiller%28opties%29.jpg
  • Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.
    • Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist iets stom ontdekt, ik had vorige week Ad-aware laten lopen, een snelle scan, niets gedetecteerd. Daags nadien een full scan. Ik had aan mijn vrouw gevraagd of er iets gemeld was (zij had de computer afgezet) Nee was het antwoord. Ik ben er ook niet meer gaan naar kijken.

Nu wou ik malwareprogramma's uitzetten, blijkt dat Ad-Aware toch 2 bedreigingen had gevonden.

1 een heel serie cookies

2 een trojan virus nl Trojan.Win32.Generic.Pak! Cobra

Als actie is daar dus niets mee gebeurt (aanbevolen actie cookies -delete en trojan - quarantaine)

Moet ik dit eerst doen of eerst de tdsskiller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.