Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste,

ik heb een laptop van Medion - Akoya MD 96380

er is recent een volledige herinstallatie van Windows Vista gebeurd, omdat de laptop zeer traag begon te werken. de laptop werkt terug optimaal, maar de webcam doet niks meer. enfin, als ik wil cammen, dan brandt het groene lampje wel van de cam, maar er is geen beeld te zien.

bestaat er een manier om de cam te testen, zonder dat je effectief moet cammen?

de cam = genesyslogic usb2.0 pc camera S5K4AA

met vriendelijke groeten,

Geplaatst:

dank u wel voor het snelle antwoord, ik ben ondertussen gisteren zelf opzoek gegaan naar wat drivers voor deze webcam, en met wat (veel) gezoek heb ik ondertussen de webcam terug aan de praat gekregen.

Wat ik deze morgen ontdekt heb, is dat de SD-kaartlezer mijn sd-kaartjes blijkbaar niet meer herkent. Als je normaal een kaart inplugt, dan toont hij normaal een extra-schijf, maar dit is nu niet het geval ... moet ik hiervoor ook nieuwe drivers installeren ?

ps : het msn = 30007378

Geplaatst:

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Apparaatbeheer opent, kijk eens of hier vermeldingen staan van missende drivers?

Een missende driver word meestal weergegeven door een geel uitroepteken.

Geplaatst:

net gedaan - geen enkel geel uitroepteken teruggevonden, en ik heb alle '+'-tekens opengeklapt om te zien of er geen uitroeptekens achter verscholen zaten ..

Geplaatst:

ik heb de herinstallatie niet zelf gedaan, maar laten doen door een professional, de enige drivers die ikzelf nog geïnstalleerd heb zijn die van de webcam.

Geplaatst:

Beste Dasle, ik heb pas vandaag de mogelijkheid gehad om mijn SD kaartje te testen, en wonder boven wonder, het lukt. Blijkbaar waren de drivers tijdens de her-installatie niet opnieuw geïnstalleerd. Mag ik u bij deze hartelijk danken voor de online hulp die ik van jou gekregen heb op dit forum.

Voor zover ik nu zie, is mijn laptop terug in form.

Als ik jou nog iets mag vragen, welke antivirus zet ik best op mijn laptop om deze te beschermen tegen alle onheil op het net ?

ik heb nu AVG gedownload en CC-cleaner om alle rommel af en toe eens op te ruimen ....

Geplaatst:

Graag gedaan Hoeba ;-)

Welke antivirus, dat is vaak een persoonlijke keuze maar bedenk wel dat geen enkel antivirus je kan behoeden voor alle onheil op het net. Samen met een gezond surf en klik gedrag ben je al een heel eind op weg om het zo veilig mogelijk te houden.

Als je tevreden bent met AVG en probleemloos werkt zie ik geen reden om je een andere oplossing voor te stellen.

En met regelmaat eens Ccleaner gebruiken is zeker een goed idee om af en toe eens opruiming te houden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.