Ga naar inhoud

toshiba c 855 19 j herkent cd dvd rom niet meer na upgrade windows 8

Gast

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb zowat een maand geleden de upgrade van windows 7 naar windows 8 gedaan en blijkbaar kan ik geen cd of dvd's meer afspelen via mijn ingebouwde cd/dvd rom, kan iemand mij zeggen wat ik moet doen ? Via apparaatbeheer herkent hij dit station blijkbaar nog wel maar daar word de vermelding gegeven kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn code 19 ? :embarassed:

Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

na installatie ongedaan te hebben gemaakt en herstart bleef het probleem, identiek dezelfde foutmelding bij apparaatbeheer als ervoor (code 19), op website van toshiba kon ik niet direct een driver vinden voor cd/dvd speler, heb bij upgrade naar windows 8 al op die toshiba site alle drivers gedownload dacht ik, nu, mijn toshiba laptop is een C855 19 J (PSK C8E, seriemodel om nog te verfijnen op bewuste toshiba website), heb ik misschien die driver over het hoofd gezien, ik zie er nog wel een staan voor bleu ray maar dat is hem niet dacht ik ? Als ik via apparaatbeheer bij die foutmelding naar een driver zoek op internet krijg ik de vermelding dat ik hiervoor al de meest recente driver heb ? Ik denk ook niet dat de oorzaak is dat windows 7 ook nog ergens in een windows map (windows old) zit, euh, terwijl ik hier aan denk, kun je die map zonder problemen verwijderen en op welke manier ?:-)

Bij voorbaar dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost, heb naar toshiba helpdesk gebeld, programma recovery media creator van toshiba verwijderen en cd dvd speler werkt weer, nu, iets anders, had mij ook ingeschreven bij microsoft community met account ivm hiervoor aangehaald probleem, had de laatste dagen vreemd nummer opgebeld gekregen 00442030513739, vanmiddag vroeg die persoon om mijn computer eventjes over te nemen en het probleem op te lossen, was van microsoft security dacht ik, vertrouwde het niet en heb naar mijn computerwinkel gebeld, raadde ook af om hierop in te gaan, als je het nummer op internet intikt weet je hoe laat het is, ik blijf met de serieuze vraag zitten hoe die aan mijn telefoonnummer geraakt zijn, via mijn microsoft account ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.