Ga naar inhoud

van vista premium naar windows 8

wolfrider

Aanbevolen berichten

Erger mij regelmatig aan verschillende aspecten van vista.

Wat denken jullie van upgraden naar windows 8, zou momenteel kunnen aan een zeer aantrekkelijke (maar ook tijdelijke )

prijs.Werd mij aangeraden door iemand die ik 100 % vertrouw en werkzaan is on de pc- en software sector.

Zou met mijn laptop packard bell easynote probleemloos mogelijk zijn, alhoewel die al wat jaartjes oud is( 250 gb harddisc en 2gb geheugen ).Heb momenteel vista home premium ( stond erop toen ik hem nieuw kocht ).

Wat is jullie mening ? Iemand ervaring met deze omschakeling ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een subjectief gegeven: het feit of het al dan niet goed klikt tussen de gebruiker en zijn besturingssysteem... ;-)

Hier wordt op één PC nog met Vista gewerkt, op de anderen staat Windows 7.

Ik heb een drietal maanden met Windows 8 gewerkt en heb hem er weer verwijderd: niet mijn ding, terwijl andere mensen er dol op zijn...subjectief dus zoals reeds aangehaald.

Probeer Windows 8 eens uit op een PC waar die reeds op geïnstalleerd is, bij wijze van "proefrit".

Als je nadien de overstap via upgrade wil maken, zorg er dan voor dat je steeds weer terug kan naar de huidige situatie dmv een volledige systeemkopie...hier nog een video.

Aanvullende info over de prijswijziging die op komst is kan je hier vinden...heel wat interessante weetjes kan je in deze FAQ's nalezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dus al mijn programma's terug moeten installeren heb ik inmiddels begrepen.

Zit mediaspeler er standaard al op?

Welk e-mailprogramma zit erop ? ( nu windows mail , vind ik erg makkelijk )

Office niet blijkbaar , maar kan ook naar openoffice gaan , heb ik er nu ook opstaan ( samen met windows office ).

Moet nog een en ander uitpluizen , maar krijg wel deskundige hulp :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog enkele vraagjes......

Kan ik in windows live mail mijn nu bestaande e-mail adressen ( 3 ) die ik heb bij mijn provider base blijven gebruiken of moet ik er nieuwe aanmaken?

Kan ik met de standaard geinstalleerde windows 8 -mediaplayer mp3's afspelen? ( zal wel denk ik....)

Hoe krijg ik mijn nero-brandprogramma terug geinstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik in windows live mail mijn nu bestaande e-mail adressen ( 3 ) die ik heb bij mijn provider base blijven gebruiken of moet ik er nieuwe aanmaken?

Dat is geen probleem.

Kan ik met de standaard geinstalleerde windows 8 -mediaplayer mp3's afspelen? ( zal wel denk ik....)

Ja.

Hoe krijg ik mijn nero-brandprogramma terug geinstalleerd?

Staat Nero momenteel op een cd of..... van waar je moet installeren, en welke versie is het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.