Ga naar inhoud

van vista premium naar windows 8

wolfrider

Aanbevolen berichten

Snelkoppelingen kan je probleemloos aanmaken zoals in de vorige Windows versies.

Die snelkoppelingen zien er trouwens exact zo uit als in de andere versies, geen uitzicht zoals de tegels dus.

Zorg dat je eerst een image ( systeemkopie) maakt van je huidig besturingssysteem zoals Asus je al door gaf in bericht 2.

En verder veel succes met de omschakeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Windows 8 zit standaard MSE (Microsoft Security Essentials) als antivirus, maar deze scoorde de laatste tijd helaas niet zo denderend qua detectie: link 1, link 2.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Avast Free...een ruim aanbod gratis anti-virusprogramma's kan je hier vinden.

Mocht je kiezen voor Avast wees dan alert tijdens de installatie: voor je het weet staat mogelijk Google Chrome ongewenst op je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk nu met windows 8 met het e-mailprogramma van mijn provider base, namelijk base webmail.

Wanner ik met vista vroeger een groot aantal foto's verstuurde ( werkte toen met windows mail ) klikte ik die rechts aan en daarna " kopieren naar e-mailontvanger ".De foto's werden dan ook ineens verkleind.

Omdat er nu geen standaard e-mail programma meer is geinstalleerd, meot ik dit anders oplossen.

Er zijn diverse mogelijkheden om grote bestanden te versturen bvb " we transfer " , "mijn bestand " en dergelijke.

Welk programma zouden jullie aanraden om grote bestanden te verzenden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.