Ga naar inhoud

donwload video online

Gast Cottelletje

Aanbevolen berichten

Gast Cottelletje

Mensen ik probeer via programma's die je hier vind een video te downloaden van youtube maar geen enkele lijkt te werken. als ik het download en dan de extensie verander geeft het fouten of gebeurt er niets? iemand die me kan op goede weg helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

surf naar deze site;

KeepVid: Download videos from Google, Youtube, iFilm, Putfile, Metacafe, DailyMotion!

Plak daar de url van de youtube video die je wil hebben. Je gaat het programma dan als een .flv bestand (flash file) op je pc krijgen. Daarvan mag je inderdaad de extensie niet veranderen (of je moet het doen met een converter zoals superC). Nuttig is het ook niet om die extensie te veranderen, .flv is zowat het formaat dat je het beste beeldkwaliteit geeft voor de kleinste schijfruimte die het in beslag neemt.

Als speelprogramma kan je het beste VLC mediaplayer gebruiken, die kan .flv's probleemloos afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.