Ga naar inhoud

van qwerty naar azerty

vaes

Aanbevolen berichten

Gelukt... tot mijn verbazing.Bedankt!

Maar er is meer aan de hand. Gisteren, bij het openen van Outlook, werd me plots (waarom ???) gevraagd om Outlook te configureren met wachtwoord en zo. Ik heb daarop gereageerd en zo is de ellende begonnen. Nu blijft men een wachtwoord vragen, ook als ik mijn vroeger wachtwoord van bij telenet invul, of een nieuw.

Daarenboven, en dat zou ik vooraf willen oplossen, wordt al wat op mijn scherm komt (zowel in Word, bij het surfen, in Outlook, afbeeldingen.... een stuk kleiner weergegeven en de letters ook heel dunnetjes en daardoor moeilijker leesbaar. Heel mijn systeem lijkt dus overhoop te liggen!

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de handleiding heb ik een systeemherstel kunnen uitvoeren, maar er wordt tenslotte gemeld:"herstelpunt beschadigd of verwijderd, probeer met een ander herstelpunt" Helaas zijn enkel nog herstelpunten van NA de crash te vinden en ook daar meldt men hetzelfde. Jammer, want dat leek de oplossing!! Ik vrees nu het ergste, tenzij jij nog iets uit je mouw kunt schudden??

IN elke geval: dank voor de moeite!

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, maar als "ander herstelpunten" bekom ik enkel het moment van de crash + nog enkele recentere, geen oudere herstelpunten!! zie bijlage

Om alles op een rijtje te zetten, de crash is gebeurd tijdens of na het verwijderen van een cd-brand-programmaatje met behulp van "revo uninstaller" (laatstegenoemde gebruik ik al een hele tijd om programma's grondig te verwijderen, deze keer echter met slechte afloop. Tijdens de afwerking had ik me eventjes verwijderd van de pc en toen ik terug kwam zag ik daar in hoog tempo registerherstelpunten (meen ik me te herinneren) verwijderd worden.post-23036-1417705283,2724_thumb.jpg

Dit wordt moeilijk te herstellen, zeker ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.