Ga naar inhoud

Opgeslagen Word 2010 documenten in en toevoegen op website formuleiren

vdheerik

Aanbevolen berichten

Ik heb sind kort problemen met het toevoegen van Word documenten op websites zoals bv. recuitment websites.

Als ik op vacatures die op de website getoond worden wil reageren moet ik meestal een aantal vragen beantwoorden zoals naw gegevens, daarna word ik verzocht mijn CV toe te voegen door op een Browse knop te klikken. Hierdoor gaat dan automatisch mijn file (documenten) op mijn pc open en kan ik de juiste CV toevoegen.

Ik zie dat het Word document (CV titel) dan verschijnt in het venster op de recruiters website. Vevolgens als ik dan op send klikt om het gehele document te versturen dan verdwijnt de CV uit het betreffende vakje. Ik heb diverse formats zoals als Word 2007-2009 en 2010 en pdf en rtf geprobeerd maar het probleem herhaalt. zich.

Ik heb geen probleem om een Word document met een email mee te sturen. Ik wek met Windows Vista. Ik vermoed dat er ergens een setting in Word niet goed staat en vraag kan iemand mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.